نوشته شده توسط :

معمای لباس های سورمه ای!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟

شاید این روزها لباس های سرمه ای با یقه و سرجیب های سفید فکر خیلی ها را مشغول کرده باشد و تفاسیر مختلفی از این لباس ها شنیده باشید، و به همین سبب بود که دست به قلم شدم تا از موقعیت ایجاد شده توسط مسئولین عزیز انتخاب آگاهانه استفاده کنم و گریزی کوتاه به گروه همدلان زده باشم.
این همان لباس هاییست که مدتی است جوانان شهرمان را همدل کرده است
همدل در مهربانی
همدل در عطوفت
همدل در زندگی
همدل در خندیدن
همدل در شاد بودن
همدل در روحیه دادن
همدل در ...
آری، مهربان جوانانی که در این لباس حامی شده اند، نه حامی یک نفر، نه حامی یک شخص و نه حامی یک کاندیدا !!!
جوانان نی ریزی با این لباس سورمه ای مدتهاست که در میان ما حضور دارند و حامی معنوی کودکان بی سرپرست یا بد سرپرست شده اند، حمایتی فرهنگی و خودجوش که چند جوان استارتش را زدند.
آری کسی تا پیش از این لباس سورمه ای ها را نمی شناخت، چرا که اینان همان مهربان همدلانی هستند که در بهزیستی و جمع کودکان میتوان سراغشان گرفت و نه در جلسات و تشکلات و همایش ها
آنقدر خالص و بی ریا کار کردند که نه تنها مسئولین بلکه صدای مردم(نی ریزان فارس) هم شناختی از همدلان نداشت و تعبیرش از این لباس، انتخابات رنگی بود.
و عده ای نیز گمانه عقب نیفتادن از قافله دیگر کاندیداها را عنوان کردند!
در پایان عرض کنم که قصد من معرفی گروه همدلان نبود، چرا که سالهاست ما بدون هیچ چشم داشتی و بدور از ریا کار خودمان را که آن را یک ادای دین به شهرمان میدانیم میکنیم، و این را تنها بدان جهت نوشتم که بگویم، نه از انتخابات رنگی خبری است و نه از جناح بندی های سیاسی

ضمن اینکه ما همدلان نیز دوستدار شهرمان و مردمانش هستیم، همانگونه که در عمل نیز نشان داده ایم که همدلی از همزبانی بهتر است. درست بر خلاف آنان که فقط دربهبوهه ی انتخابات همزبان خوبی برای مردم می شوند و در عمل...

ما همدلان نیز در عرصه وحدت بسبب دلسوزی برای شهرمان، حامی شخصی خواهیم بود که دلسوز شهرستان و مردمانش باشد و سیره صداقت، عشق و مهربانی در سیرتش باشد. و همراه شدن ما با کاندیدایی خاص نیز بدان سبب بود که ایشان از همان ابتدا همراه و همدل ما بود.



:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : .

فرماندار نی ریز : از میان 39 داوطلب که تا قبل از بررسی صلاحیت ها توسط شورای نگهبان 4 نفر از آنها انصراف خود را اعلام کرده بودند 48.4 درصد توسط شورای محترم نگهبان مورد تایید صلاحیت قرار گرفته اند.

بطور کلی در حوزه نی ریز و استهبان صلاحیت 17 نفر از داوطلبان تا این مرحله مورد تایید قرار گرفته است.



:: برچسب‌ها: انتخابات نی ریز , انتخابات استهبان , مجلس , انتخابات , آباده , مشکان , قطرویه ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط :

کاندیدای جوان نی ریزی از حوزه انتخابیه شیراز طی مصاحبه ای از احتمال تغییر حوزه انتخابی خود به نی ریز و استهبان خبر داد!

در مهلت یک هفته ای نام نویسی از داوطلبان انتخابات مجلس،ثبت‌نام‌کنندگان در حوزه انتخابیه فارس آمار قابل توجهی را ثبت کردند. به گفته پژوهش معاون سیاسی استاندار فارس استقبال از نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه فارس حدود 100 درصد افزایش داشته است به طوری که 728 نفر برای نمایندگی مردم استان فارس در مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کردند.در حوزه انتخابیه شیراز به عنوان یکی از حوزه های مهم و تاثیرگذار، تعداد کل داوطلبان به 284 نفر رسید که از این تعداد، 58 نفر دارای مدرک دکتری، 199 نفر کارشناسی ارشد، 15 نفر دارای مدرک لیسانس جانباز و 12 نفر از تحصیلات حوزوی برخوردار بودند.

نکته قابل توجه در این دوره حضور چشمگیر چهره های جوانی بود که کمترین آن ها سی سال و سه ماه سن داشت. اما آنچه بهانه این نوشتار گردید، داوطلبی آقای دکتر حسین پرویزی پژوهشگر جوان بخش قطرویه با سی سال و 4 ماه سن بود که به جرات می توان او را جوان ترین داوطلب دارای مدرک دکتری تخصصی در حوزه انتخابیه شیراز دانست. که وبسایت مجمع علمی فرهیختگان بخش قطرویه گفتگویی کوتاه با این چهره جوان داشته است، جهت مشاهده این گفتگو می توانید به www.majma.orq.ir مراجعه کنید.

لازم بذکر است ایشان پس از بیان مختصری از زندگی، سوابق، برنامه ها و دلیل حضورش در صحنه انتخابات گریزی هم به مسئله وحدت شهرستان نی ریز زده است و از احتمال تغییر حوزه انتخابیه خود در روزهای پایانی خبر داده است.


پ ن مدیریت: با تشکر از دیار من رودخور که این خبر را به اطلاع رساندند و پیشگام همکاران تازه وارد شدند(همکار عزیز درخصوص حذف متن مصاحبه عذرخواهی میکنم).

بازدید کنندگان محترم جهت مشاهده متن مصاحبه می توانید به آدرس داده شده مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : .

تبلیغات قبل از تعیین صلاحیت ممنوع است/با نامزدهای متخلف برخورد خواهیم کرد

محمدرضا امیری در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص پنجمین دوره انتخابات خبرگان و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم سالاری و انتخابات دینی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل درخصوص انتخابات، ادامه داد: وظیفه همه ما دعوت مردم جهت حضور حداکثری در پای صندوق های رای است که این شراکت و حضور حداکثری در داخل و خارج از کشور باعث تقویت نظام می شود.

 امیری با تاکید براینکه هرکس که انتخاب می شود نماینده آحاد مردم است اظهار داشت: حضورآگاهانه ازمهمترین نکات انتخابات است که وظیفه نخبگان می باشد ویژگی های کاندید اصلح را به مردم بگویند تا آگاهانه فردی دلسوز برای نظام را انتخاب کنند.

تبلیغات قبل از تعیین صلاحین نامزدها خلاف قانون است

وی در خصوص تبلیغات کاندیدها انتخابات عنوان کرد: انتخابات برنامه زمان بندی دارد که باید طبق آن پیش برویم در انتخابات خبرنگان نامزدها می توانند به مدت ۲هفته تا۷ اسفندماه و نامزدهای انتخابات مجلس به مدت یک هفته تا ۲۴ ساعت قبل از شروع انتخابات اجازه تبلیغات دارند و هرگونه تبلیغات، گفت و گو در محافل عمومی و... در خارج از این محدوده زمانی غیرقانونی می باشد و طبق قانون انتخابات و شعبه پیگیری تخلفات انتخابات در دادگستری با متخلفین برخورد خواهد شد.

به دستگاه های اجرایی اجازه نمی دهم ازبیت المال برای تبلیغات استفاده کنند

وی با تاکید براینکه دست اندرکاران انتخابات به هیچ وجه حق تبلیغ برای کاندیدها را ندارند خاطرنشان کرد: وظیفه من برگزار کردن انتخاباتی پرشور و سالم و محافظت از حق مردم است تا حق الناسی صورت نگیرد و به دستگاه های اجرایی اجازه نمی دهم ازبیت المال برای تبلیغات استفاده کنند.



:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : .

توصیه های انتخاباتی فرماندار به دانشجویان

زمان: دی ماه94

مکان: دانشکده فنی – حرفه ای دختران فضل نی ریزی

فرماندار: حضور در عرصه های سیاسی- اجتماعی در کنار تحصیل علم لازم است

محمد رضا امیری فرماندار شهرستان نی ریز، در جمع فارغ التحصیلان دانشکده فنی – حرفه ای دختران فضل نی ریزی ، آغاز ورود آنها را  به اجتماع و بازار کار، تبریک گفت و از آنها خواست، علاوه بر تحصیل علم در انتخابات و تعیین سرنوشت خود نیز حضوری فعال داشته باشید.

وی افزود: هم اکنون در مقطعی به سر می بریم که به زودی شاهد رویدادی مهم در کشور خواهیم بود. با توجه به اینکه در نظام ما بحث مردم سالاری دینی مطرح است ،جمهوریت یعنی انتخابات و شرکت مردم در تعیین سرنوشت خود و شما دانشجویان علاوه بر تحصیل علم ، تکالیف اجتماعی دیگری را نیز بر عهده دارید. بحث انتخابات و داشتن حساسیت نسبت به کشور و جامعه یک موضوع سیاسی – اجتماعی است که همه و به و یژه اقشار تحصیل کرده و نخبه در مقابل آن دارای تکلیف هستند و از شما افراد تحصیلکرده این انتظار میرودکه در مورد انتخاب کاندیدای اصلح اطلاع رسانی کنید تا فردی اصلح که در فکر خدمت به مردم و منافع عمومی است، انتخاب گردد.


زمان: 16 آذر 94

مکان: سالن اجتماعات دانشگاه آزاد نی ریز

 

فرماندار: بهترین راه مشارکت درتعیین سرنوشت حضورآگاهانه در انتخابات است

فرماندار نی ریز در این مراسم ضمن تبریک روز دانشجو گفت: دانشگاه در کنار رسالت اصلی که علمی آموزی و تولید علم است باید در رابطه با مسائل سیاسی و اجتماعی هم حساسیت داشته ومرکز توسعه آگاهی باشد ؛ دانشگاه است که نخبگان دور هم  جمع هستند  ومی توانند مشکلات  و معضلات جامعه را به صورت علمی با هم به مذاکره گذاشته ودر رفع آنها بکوشند

امیری  با بیان اینکه یکی از مباحث شور و نشاط اجتماعی، بحث انتخابات است افزود :درشهرستان نی ریز تلاش شود دانشگاهها در کنار علم آموزی شور و نشاط را درمحیط جامعه ایجاد کنند.

فرماندار نی ریز :با اشاره به اینکه در کشور ما حکومت مردم سالاری دینی مبتنی بر اعتقادات دینی و احکام شریعت اسلام حاکم است گفت : در این نظام بهترین راه انتخابات است که مردم با حضورآگاهانه خود در تعیین سرنوشتشان اقدام نمایند



:: برچسب‌ها: انتخابات نی ریز , انتخابات استهبان , مجلس , انتخابات , آباده , مشکان , قطرویه ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : .

%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%85-%d8%ac%d9%85%d8%b9%d9%87-%d9%86%db%8c%e2%80%8c%d8%b1%db%8c%d8%b2-%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1-%d8%b1%d8%b9%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%a7%d8%ae%d9%84%d8%a7%d9%82-%d8%a7%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%ae%d8%a7%d8%a8%d8%a7%d8%aa-%d8%b4%d8%af

برگی از تاریخ

پنجم دی ماه نودوچهار

جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نی ریز

آیت‌الله فقیه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در پایان سال جاری گفت: در انتخابات باید اخلاق اسلامی کاملاً رعایت شود و در این خصوص دستگاه‌های متولی هماهنگی و همکاری لازم را انجام دهند.
وی با بیان اینکه امروز اخلاقیات در جامعه اسلامی ضعیف شده است، گفت: در آموزه‌های اسلام، بعد از اعتقادات توجه به اخلاق بسیار مهم است.
آیت‌الله فقیه اظهار کرد: پیامبر مکرم اسلام(ص) دستورات زیبایی را برای ما ترسیم کرده است اما متأسفانه عامل به آن نیستیم و از این دستورات فاصله زیادی داریم.


بنابر این گزارش، در ادامه این نشست مراد هدایت، معاون فرماندارشهرستان نی‌ریز هم گفت: همه ما وظیفه داریم انتخابات سالمی را برگزار کنیم هرچند در انتخابات نقش اساسی را نیروهای مردمی ایفا می‌کنند و ما هماهنگ‌کننده آن هستیم.
وی، انتخابات خبرگان رهبری را بسیار مهم و حیاتی توصیف کرد و گفت: باید مردم را  به حضور پرشور در انتخابات تشویق کنیم و اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر نیز باید همکاری لازم  را در این خصوص داشته باشند.



:: برچسب‌ها: انتخابات نی ریز, استهبان, مجلس, انتخابات, آباده, مشکان,قطرویه ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : .

امام جمعه استهبان: بررسی احراز صلاحیت ها روال قانونی و طبیعی است وعدم احراز صلاحیت برخی از داوطلبان جهت کاندیداتوری، توهین به شخص یا جناح خاصی نیست.

 حجت الاسلام والمسلمین خاوری ضمن بیان اینکه بحث های انتخاباتی مدتهاست که شکل گرفته و شروع شده افزود: انتخابات مجلس خبرگان رهبری ومجلس شورای اسلامی هر دو از اهمیت بسزا و قابل توجه ای برخوردار است که با ثبت نام از داوطلبان وارد مرحله جدیدی شده و تمام توجهات متوجه مسئله انتخابات است.

وی ادامه داد: تعدادی در سطح استان جهت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و تعداد نسبتا زیادی هم برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه استهبان و نیریز ثبت نام کرده اند.

امام جمعه استهبان با اشاره به اینکه کلیه داوطلبان می بایست با شرایط قانونی سنجیده شده و صلاحیت آنان احراز شود اظهار داشت: بررسی احراز صلاحیت داوطلبان طبق روال قانونی امری طبیعی بوده و عدم احراز صلاحیت برخی از داوطلبان جهت کاندیداتوری،  توهین به شخص یا جناح خاصی نیست.

وی ضمن تشکر از کسانی که احساس مسئولیت کرده اند و پا به میدان گذاشته اند تاکید کرد: حضور در عرصه انتخابات نباید زمینه ساز  اختلاف شود، این اتحاد و برادری که بین دو شهرستان استبهان و نی ریز وجود دارد باید حفظ شود و از همه کاندیداها و طرفدارانشان می خواهم ضمن توجه به مسئله اتحاد از بحث های  سیاسی، جناحی و قومی پرهیز نمایند چرا که انتخابات خود یک امتحان است و انشاالله از آن سربلند بیرون خواهیم آمد.



:: برچسب‌ها: نی ریز , استهبان , مجلس , انتخابات , آباده , مشکان , قطرویه ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : .

همانطور که مستحضرید تعداد ثبت نام کنندگان در حوزه نی ریز و استهبان به 39 نفر رسیده است. ولی اسامی تمام کاندیداها در اختیار انتخاب آگاهانه نیست، چرا که بسیاری از چهره های داوطلب برای کاندیداتوری ناشناخته و جدید می باشند و تعدد داوطلبین بخصوص در لحظات آخر کار را بر همکاران ما دشوار کرده است.

اما لیست 39 نفره ای که تاکنون و با زیرکی همکاران انتخاب آگاهانه و کانا94 تهیه شده است در ادامه مطلب منتشر گردیده و میتوانید مشاهده نمایید.

لازم بذکر است مشخصات کلی داوطلبین بمحض اطلاع در ادامه همین مطلب به اسامی اضافه میگردد و تا کامل شدن لیست تنها به همین پست مراجعه نمایید.

همچنین از آنجا که انتخاب آگاهانه رعایت عدل و انصاف را وظیفه خود و رعایت مساوات و برابری بین داوطلبین را حق آنان میداند لذا از بازدید کنندگان می خواهد در صورت آگاهی، در قسمت نظرات و بصورت خصوصی نام داوطلب مورد نظر را به همراه خلاصه از اطلاعات وی برای ما ارسال تا به لیست اضافه گردد.(داوطلبین ثبت نام کنده به توضیحات پایانی در ادامه مطلب دقت نمایند)

تشکر از همکاری شما عزیزان



:: برچسب‌ها: نی ریز , استهبان , انتخابات نی ریز , انتخابات نیریز , انتخابات استهبان , نی ریز انتخابات , نیریز انتخابات , استهبان انتخابات , مجلس , انتخابات , مشکان , قطرویه , نیریز , آباده طشک , انتخابات مجلس ,
:: بازدید از این مطلب : 1619
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : .

سرانجام مهلت ثبت نام در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به پایان رسید و بر اساس آخرین آمار اعلام شده تا تنظیم این گزارش « 11536 داوطلب در انتخابات مجلس و  801 نفر در سراسر کشور برای انتخابات خبرگان رهبری ثبت نام کردند.»
 و در حوزه انتخابیه نی ریز و استهبان 39 داوطلب در انتخابات مجلس نام نویسی کرده اند، که از این تعداد 20 نفر از نی ریز و 19 نفر از استهبان بوده اند که سهم بانوان از استهبان 2 نفر و از نی ریز 1 نفر می باشد.

در ادامه مطلب نیز اسامی شخصیت های مطرح ثبت نام کننده در انتخابات مجلس به زبان یکی از خبرگزاریهای کشوری آمده است



:: برچسب‌ها: انتخابات 94 نی ریز, استهبان, مجلس, انتخابات, آباده, مشکان,قطرویه ,
:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : .

همانطور که در اخبار کانا 94 مطلع شدید تا ساعاتی پیش 37 نفر جهت ثبت نام مراجعه که اکنون این تعداد بیش از 38 نفر شده اند که 20 نفر از استهبان و 18 نفر از نی ریز می باشند و از تعداد کل 3 نفر خانم هستند، در ادامه اسامی تعدادی از داوطلبین را مشاهده میکنید.

1-آقای پریش از نی ریز

2-آقای سقایی از استهبان

3-آقای سلیم جواهری از نی ریز

4-آقای فقیه از نی ریز

دیگر اسامی بزودی از همین وبسایت اعلام خواهد شد.

پ ن: آقای سقایی در حوزه تهران ثبت نام نموده اند و تا کنون از کاندیداتوری ایشان در حوزه نی ریز و استهبان خبری نیست.



:: برچسب‌ها: نی ریز , استهبان , مجلس , انتخابات , آباده , مشکان , قطرویه ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 4 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : .

تاکنون 27 نفر از شهرستان های نی ریز و استهبان جهت ورود به انتخابات اقدام به نام نویسی نموده اند که از این تعداد اسامی 24 نفر که تا دیروز نام نویسی کرده بودند توسط انتخاب آگاهانه و با همکاری کانا 94 گردآوری و به اطلاع شما عزیزان می رسد. لازم به توضیح است دیروز 2 نفر از ثبت نام کنندگان بنا به دلایلی موفق به ثبت نام نشده اند و آمار دیروز اصلاح و تعداد ثبت نام کنندگان 24 نفر که 12 نفر از استهبان و 12 نفر از نی ریز بوده اند که اسامی آنان در ادامه آمده است. و اسامی ثبت نام کنندگان امروزکه 3نفر بوده اند و ممکن است تا لحظات دیگر نیز افرادی اضافه شوند در پست بعدی منتشر میگردد.

1-خانم اسلام زاده از نی ریز

2-آقای الهی زاده از استهبان

3-آقای بنی اسدی از نی ریز

4-آقای خریدار از استهبان

5-آقای خطبایی از استهبان

6-آقای خیرخواه از نی ریز

7-آقای دمیری از نی ریز

8-آقای سعادت از نی ریز

9-آقای سلیم پور از استهبان

10-آقای شاهسوندی از نی ریز

11-آقای صادق زاده از استهبان

12-آقای صداقت از نی ریز

13-آقای طالبی نژاد از استهبان

14-آقای طهماسبی از نی ریز

15- آقای عصاری از استهبان

16-آقای فردایی از نی ریز

17-آقای فریبرز از استهبان

18-آقای قلمداد از نی ریز

19-آقای کشفی از استهبان

20-آقای مبرزی از استهبان

21-آقای مسعودی از نی ریز

22-آقای ناظمی از استهبان

23-آقای نگهداری از نی ریز

24-آقای وکیل زاده از استهبان

 

بازدیدکنندگان عزیز همانطور که می دانید انتخاب آگاهانه یک وبسایت خبری تحلیلی است و همانطور که شاهد هستید هیچ کاندیدی نیست که زیر ذره بین همکاران گمنام ما قرار نگرفته باشد و به شما بشارت خواهیم داد که به زودی به تحلیل و چرایی تعدد ثبت نام کنندگان خواهیم پرداخت و دست هایی را از پشت پرده برای شما عزیزان رو خواهیم کرد تا بر همگان آشکار شود که چه کسانی دلسوزان ما و چه کسانی فقط بدنبال منافع خود هستند و چه بسا کاندیداهایی که می خواهند وحدت را دور بزنند.

دلیل سکوت ما هم تا به امروز به این خاطر است که در صدد هستیم تا نام نویسی داوطلبین به آرامی و بدون هیچ حاشیه ای به پایان برسد و فضای حاکم برآرامش شهرستان های این حوزه حفظ شود، هرچند سایت هایی بودند که در این میانه شیطنت هایی داشتند، اما خوشبختانه با هشدار بموقع کمی مواضع خود را در ظاهر تغییر دادند.

با ما باشید



:: بازدید از این مطلب : 388
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 4 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : .

نام نویسی 8 نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در سپیدان

در روز ششم نام نویسی کاندیداهای انتخاباتی مجلس دوره دهم در حوزه نی ریز و استهبان در حالی که فقط یک روز مانده به پایان نام نویسی رقابت در نام نویسی به اوج خودش رسید

 

فرمانداری نی ریز امروز روزی متفاوت تر و پرکارتر از روزهای گذشته را پشت سر گذاشت در این روز تعداد 10 نفر از نی ریز و استهبان جهت نام نویسی  به فرمانداری مراجعه کردند که کفه ترازو به سمت نی ریز سنگینی کرد. که از این تعداد 7 نفر از شهرستان نی ریز و 3 نفر از استهبان بودند

 نکات قابل توجه امروز که روحی تازه به تپش واپسین لحظات نبض نام نویسی داوطلبین داد، حضور آقای صداقت جهت نام نویسی در فرمانداری شهرستان نی ریز بود  و نکته دیگر حضور اولین بانوی نی ریزی در ستاد نام نویسی فرمانداری نی ریز بود.

لازم بذکر است تا پایان روز ششم تعداد 26 نفر از داوطلبین جهت نام نویسی مراجعه کرده اند، که از این تعداد 14 نفر از نی ریز و 12 نفر از استهبان می باشند.

همچنین بدلیل تعدد ثبت نام کنندگان امروز اطلاعات جامع در خصوص دیگر ثبت نام کنندگان در دسترس نبوده و بمحض گردآوری اعلام خواهد شد.

با تشکر از صبر و شکیبایی شما بازدیدکنندگان عزیز

 



:: برچسب‌ها: نی ریز , استهبان , انتخابات نی ریز , انتخابات نیریز , انتخابات استهبان , نی ریز انتخابات , نیریز انتخابات , استهبان انتخابات , مجلس , انتخابات , مشکان , قطرویه , نیریز , آباده طشک , انتخابات مجلس ,
:: بازدید از این مطلب : 403
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : .

آخرین آمار از روز چهارم و پنجم ثبت نام نشان می دهد نی ریزی ها ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول کرده اند.

در روز چهارم 3 نفر که 2 نفر از نی ریز و 1 نفر از استهبان در فرمانداری حضور و اعلام آمادگی کردند.

در روز پنجم نیز 3 نفر که همه از نی ریز بودند نام نویسی کردند

و همچنین خبرهای رسیده حاکی از آن است که 2 نفر نیز از استهبان، امروز با حضور در وزارت کشور اقدام به نام نویسی نموده اند.

 

تا بدین لحظه تعداد کاندیداها به 16 نفر که 9 نفر از استهبان و 7 نفر از نی ریز می باشند رسیده است و اسامی تعدادی از این کاندیداها بشرح زیر می باشد:

1-آقای بنی اسدی از نی ریز

2-آقای خریدار از استهبان

3- آقای خیرخواه از نی ریز

4-آقای سلیم پور از استهبان

5-آقای شاهسوندی از نی ریز

6-آقای طهماسبی از نی ریز

7- آقای عصاری از استهبان

8-آقای فردایی از نی ریز

9-آقای فریبرز از استهبان

10-آقای قلمداد از نی ریز

11-آقای کشفی از استهبان

12-آقای مسعودی از نی ریز

13-آقای ناظمی از استهبان

دیگر اسامی به زودی منتشر خواهد شد



:: برچسب‌ها: نی ریز , استهبان , انتخابات نی ریز , انتخابات نیریز , انتخابات استهبان , نی ریز انتخابات , نیریز انتخابات , استهبان انتخابات , مجلس , انتخابات , مشکان , قطرویه , نیریز , آباده طشک , انتخابات مجلس ,
:: بازدید از این مطلب : 408
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : .

روز دوم و سوم چه کسانی آمدند...

در روز دوم نیز ۳ نفر از داوطلبین با حضور در فرمانداری نی ریز ورود خود را به انتخابات اعلام نمودند.

۱-آقای خریدار از استهبان

۲-آقای خیرخواه از نی ریز

۳-نفر سوم نیز از استهبان بود

و در روز سوم تنها یک نفر از روحانیون استهبان جهت نام نویسی به فرمانداری نی ریز مراجعه کردند.

لازم بذکر است که تا پایان روز دوشنبه  تعداد داوطلبین ثبت نام کننده به ۸ نفر رسیده که ۶ نفر آنان از استهبان و ۲ نفر از نی ریز هستند.

همچنین میتوانید فیلم منتشر شده از سخنان مهندس امیری فرماندار نی ریز درخصوص اخبار ۳ روز اول را در کانال تلگرامی کانا۹۴ که در زیر نحوه عضویت در آن توضیح داده شده است را مشاهده کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 435
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()